Kamerplanten bestellen
Wij streven ernaar om het bestellen van de planten zo gemakkelijk en soepel mogelijk voor u te laten verlopen, maar we begrijpen dat u het overzicht soms kwijt bent. Daarom hebben wij hieronder een paar veelgestelde vragen voor u beantwoord.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Ga naar de plant van uw keuze.
- Klik op de oranjerode button 'In winkelwagen'.
- U blijft dan nog op dezelfde pagina en dan heeft u de kans gemakkelijk een pot uit te kiezen. Klik daarvoor op de groene button “Zoek bijbehorende bloempot”.
- Alle potten in deze lijst passen bij de plant. Kies er één uit.
- Geef aan of en hoe u de plant en pot wilt laten opmaken.
- Geef aan met welke plant uit uw winkelwagen u de pot wilt opmaken.
- Klik op de oranjerode button 'In winkelwagen'
- Als u klaar bent met winkelen gaat u naar uw winkelwagen rechtsboven in het scherm.
- Voeg een kortingscode toe als u die heeft.
- Klink op de gele button “Bestelling afronden”.
- Na stap 3 (betaalwijze) is de aankoop bevestigd en is de bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd.
- U ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.
Hoe vind ik het juiste product?
Er zijn drie manieren waarop u uw product kunt zoeken:
- Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenkant van de pagina.
- Maak gebruik van de filters (links) om een zoekopdracht te verfijnen.
- Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina.
Niet gevonden wat u zocht? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, wij zoeken graag met u mee!
Contact:
C | Contactformulier
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces heeft u de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en wij verzenden de bestelling naar dit adres. Wilt u na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Betaal ik verzendkosten?
Voor alle bestellingen onder de €45,00 wordt €6,95 in rekening gebracht. Alle bestellingen boven de €45,00 zijn gratis voor zowel in België als in Nederland.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling nog annuleren, mits u het op tijd doorgeeft. U kunt ons in dat geval een mail sturen of telefonisch annuleren. Wanneer de bestelling eenmaal is verzonden, kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren.